● 2015年6月24日(水)、(株)三菱総合研究所のMIFセミナーにおいて、
「MROCとニューロマーケティングとの出会い ~無意識/感情がいかに購買行動に影響を与えるか?」と題してプレゼンを行いました。
https://mif.mri.co.jp/seminars/115/attend
発表の機会をいただきました三菱総合研究所様に御礼申し上げます。
またお忙しい中、ご参加いただきました各企業の担当者の皆様にも深く感謝申し上げます。
● 本発表をベースに、今年の10月にマレーシアのクアラルンプールで開催されます定性調査の国際会議QUAL360にて、以下の内容の発表を予定しております。ご関心のある方のご参加をお待ちしております。
MROC meets non-conscious and emotional analytics – measuring emotional engagement by MROC360 in the case of Heinz.
http://www.qual360.com/agenda-malaysia-2015
● 発表資料をご参照下さい。
発表資料:
「MROCとニューロマーケティングとの出会い ~無意識/感情がいかに購買行動に影響を与えるか?」と題してプレゼンを行いました。
https://mif.mri.co.jp/seminars/115/attend
発表の機会をいただきました三菱総合研究所様に御礼申し上げます。
またお忙しい中、ご参加いただきました各企業の担当者の皆様にも深く感謝申し上げます。
● 本発表をベースに、今年の10月にマレーシアのクアラルンプールで開催されます定性調査の国際会議QUAL360にて、以下の内容の発表を予定しております。ご関心のある方のご参加をお待ちしております。
MROC meets non-conscious and emotional analytics – measuring emotional engagement by MROC360 in the case of Heinz.
• Exploring the foods insights by various activities including discussion, mobile observation, deep interview, digital diary
• Examining the integration of rational, emotional and conscious – non- conscious buying decision through collaboration with consumers
• Measuring “engagement” of consumers by applying brain, neuro science
• Examining the integration of rational, emotional and conscious – non- conscious buying decision through collaboration with consumers
• Measuring “engagement” of consumers by applying brain, neuro science
Shigeru Shiggy Kishikawa, CEO, MROC Japan
Dr. Yasuhiro Kato, CEO, Kimochi Lab
Dr. Yasuhiro Kato, CEO, Kimochi Lab
● 発表資料をご参照下さい。
発表資料:
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